پیام تسلیت؛

شماری از مسئولان استان درگذشت مولوی حسین پور را تسلیت گفتند

شماری ازمسولان،و اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان با صدور پیام های مختلف در گذشت عالم ربانی مولوی محمدیوسف حسین پور روحانی اهل سنت سراوان را تسلیت گفتند.

شماری از مسئولان استان درگذشت مولوی حسین پور را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، فرماندار ایرانشهر، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در این پیام ها آمده است  درگذشت این عالم وارسته، مدیرحوزه علمیه عین العلوم گشت سراوان را موجب تالم و تاثر دانستند.

در یکی از این پیام ها آمده است: به طور قطع فقدان این عالم وارسته ضایعه ای دردناک برای سیستان و بلوچستان محسوب می شود چرا که این استان گوهری ارزشمند را در عرصه همدلی، همزبانی و وحدت از دست داده است.

در یکی دیگر از این پیام ها آمده است: مولوی حسین پور از نوابغ و دلسوزان جهان اسلام و احناف بود که همیشه با نصایح ارزنده و تعلیم و تعلم شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

در پیام دیگری آمده است: نقش بنیادی مولوی حسین پور در اشاعه و ترویج آموزه های دینی در سراوان و سیستان و بلوچستان بر فردی پوشیده نیست و شکوه خدمات وحدت آفرین و والای این بزرگوار بر صفحات تاریخ و حافظه ملت ماندگار خواهد بود.

در این پیام آمده است: این عالم ربانی همیشه در صحنه، تمام عمر خود را در خدمت اسلام گذرانید که از دست دادن این شخصیت بزرگ برای استان، بسی اندوهناک است.

مراسم تشییع و خاکسپاری مولوی حسین پور فردا ساعت 9 صبح در گشت سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مولوی محمد یوسف حسین پور به عنوان یکی از علما و شخصیت های برجسته اهل سنت و مدیر حوزه علمیه گشت سراوان روز گذشته براثر بیماری در سن 87 سالگی دارفانی را وداع کرد.

انتهای پیام/ع

رییس حوزه علمیه اهل سنت دارفانی راوداع گفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار