از سوی رئیس رسانه ملی؛

مسئولیت ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب به علی دارابی سپرده شد

دکتر علی‌عسکری مسئولیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به معاون امور استان‌های این سازمان سپرد.

مسئولیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب به علی دارابی سپرده شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در جلسه امروز شورای معاونان سازمان صدا و سیما، دكتر علی عسكری مسئوليت انتشار كتاب بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی را به علی دارابی سپرد.

رئیس رسانه ملی در این نشست بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری هرچه باشكوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاكید و تصریح كرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان صدا و سیما باید با جمع‌آوری نظرات نخبگان، طراحی مناسبی برای انتقال دستاورد های انقلاب اسلامی به نسل جوان كشور فراهم كند.

دكتر علی عسكری افزود: باید برنامه سازان نخبه و برجسته رسانه ملی در یک سال و چهار ماه باقی مانده تا برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه هایی ویژه را در این زمینه تدرك ببینند كه این امر نیازمند برنامه ریزی های دقیق و مدون است.

شایان ذكر است؛ روز گذشته در حاشیه نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رئیس رسانه ملی از تشكیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صدا و سیما و تلاش برای تولید فیلم و مستند در این زمینه خبر داده بود.

 

انتهای پیام/

 

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار