فرمانده انتظامی خبر داد:

ارائه مشاوره رایگان به سه هزار و ۸۲۰ نفر از شهروندان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در زمینه روانشناسی و مددکاری اجتماعی به سه هزارو ۸۲۰ نفر خدمات مشاوره رایگان ارائه شده است.

ارائه مشاوره رایگان به سه هزار و ۸۲۰ نفر از شهروندانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه ۸۲ درصد پرونده‌های قضائی ارجاع شده به دوایر مشاوره کلانتری‌ها در استان مصالحه شده است، گفت: دیدگاه و نگاه پلیس خدمت به مردم است و برای خدمت‌گذاری و آرامش حال شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و مرکز سامانه تلفن ۱۹۷ برای نظارت مردم بر کار و برخورد همکاران نیروی انتظامی در استان فعال بوده و شهروندان می‌توانند در جهت بهبود و پیشبرد فعالیت‌ها پیشنهادات و راهکار‌های خود را ارائه بدهند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان مردمان شریف و نجیبی دارند و لایق بهترین خدمت‌ها هستند و باید همه با هم توطئه‌های دشمنان و فعالیت شبکه‌های معاند را خنثی کنیم و همیشه پاسدار خون شهدای عزیز باشیم.

سردار قنبری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به آمار بالای مراجعان اختلافات خانوادگی به کلانتری ها، تصریح کرد: نیاز به خدمات فوری و تخصصی برای رفع مشکل خانواده‌هایی است که دچار بحران شده اند و این بحران ممکن است امنیت فردی خود و فرزندانشان را به مخاطره بیندازد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال سه هزار و ۸۲ نفر مراجعه‌کننده داشته‌ایم که در زمینه خانوادگی، روانشناختی، مددکاری اجتماعی، روان سنجی و انتظامی خدمات رایگان به آن‌ها ارائه شده است.

سردار قنبری در ادامه بیان داشت: در مقایسه آمار پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها با مدت مشابه در سال ۹۵، ۸۲ درصد پرونده‌ها به مصالحه منجر شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده‌ها از خدمات مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره کلانتری‌ها بیان داشت: خوشبختانه ابن اعتماد بین پلیس و مردم ایجاد شده و شهروندان با مراجعه به مرکز مشاوره از خدمات مشاوره خانواده، مددکاری، روان سنجی، حقوقی و انتظامی بهره مند می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی آرامش نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، با شماره تلفن ۲۱۸۷۹۶۲ (۱۴ لغایت ۲۰ مهر ماه) همه روزه از ساعت ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ و پنج شنبه‌ها ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت حضوری و تلفنی در زمینه‌های روانشناختی، خانواده، ازدواج، تحصیلی حقوقی و انتظامی به صورت رایگان به شهروندان عزیز است.

انتهای پیام/ع

ارائه مشاوره رایگان توسط پلیس استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار