با احکام جداگانه رهبر انجام شد؛

سه انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در احکامی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل تشکل‌های اسلامی-سیاسی و سرپرست دانشگاه آزاد استان بوشهر را منصوب کرد.

سه انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در احکامی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی و سرپرست دانشگاه آزاد استان بوشهر را منصوب کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جدیدترین حکم خود رضا نصیری را به سمت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

 در متن این حکم آمده است:

جناب آقای رضا نصیری

با سلام و احترام

پیرو پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و دانشجویی و نظر به مراتب تعهد، تدین، کاردانی و سوابق طولانی مدت در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها، بدینوسیله به عنوان«مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می شوید.

امید است با همت، دلسوزی، تلاش و برنامه ریزی مناسب و همچنین کمک و پشتیبانی همه مدیران و همکاران خدوم دانشگاه، شاهد ارتقا و تعمیق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این دانشگاه که بخش بزرگی از آزموزش عالی را به خود اختصاص داده است، باشیم.

فرهاد رهبر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است؛ رضا نصیری 6 خرداد امسال با حکم سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده بود. 

مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

همچنین بر اساس حکم جدید فرهاد رهبر، محمد قربانی گلشن آبادی را به سمت مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

 متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر محمد قربانی گلشن آبادی

با سلام و احترام

پیرو پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و نظر به سوابق و تجارب ارزنده و توفیقات جنابعالی در ارتباط و تعامل سازنده با تشکل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و تسلط علمی بر مبانی فکری، معرفتی و جهت گیری های سیاسی جریانات تاثیرگذار در فضای دانشگاهی کشور، بدینوسیله به عنوان مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

بی گمان رهنمودهای گران سنگ معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دام ظله) در چگونگی ساماندهی، وحدت و هم افزایی نیروهای مومن و انقلابی و جهت گیری های الهی در فعالیت های سیاسی به منظور نیل به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، دست مایه عظیمی است که در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است؛ محمدقربانی گلشن‌آبادی در تاریخ 18 تیر امسال با حکم دکتر علی‌محمد نوریان به عنوان سرپرست دفتر تشکل‌های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده بود.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر

همچنین در حکمی دیگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر را منصوب کرد.

 در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر اسماعیل عبدالهی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

رهبر همچنین طی نامه ای، از تلاش‌ها و زحمات دکتر یوسف قیصری در دوران مسئولیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر تقدیر و تشکر کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار