نماینده تام الاختیار علی دایی:

فردای مدیران نفت را در هیچ تقویمی ننوشته اند/ از راه قاتونی برای دریافت مطالبات دایی اقدام می کنیم

بهمن دهقان گفت: مدیران باشگاه نفت برای پرداخت مطالبات علی دایی تنها وعده فردا را می دهند اما این تاریخ در هیچ تقویمی نوشته نشده است‌.

فردای مدیران نفت را در هیچ تقویمی ننوشته اند/ از راه قاتونی برای دریافت مطالبات دایی اقدام می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با وجود تلاش های بهمن‌ دهقان، نماینده تام الاختیار علی دایی برای وصول مطالبات او از باشگاه نفت تهران به نظر می رسد مالکان فعلی این باشگاه قصدی برای پرداخت طلب دایی ندارند تا دهقان مجبور شود این امر را از راه های قانونی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیری کند.

بهمن دهقان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بحث پرداخت نشدن مطالبات علی دایی از سوی مدیران باشگاه نفت بیان کرد: از روز واگذاری باشگاه به مالک جدید هر بار در رسانه ها وعده های قشنگ تسويه ديون را خوانديم، ديديم و شنيديم و به دنبال اين وعده ها به مديران باشگاه مراجعه كرديم اما گویا کسی كه در رسانه ها حرف زده است با کسی كه با او مواجه می شديم ۲ نفر بودند!

او ادامه داد: هربار كه مراجعه كرديم مدرکی خواستند و وعده فردا دادند اما اين فردای مدنظر دوستان را به نظرم در هيچ تقويمی ننوشته اند و قرار نيست از راه برسد.

نماینده تام‌الاختیار علی دایی در پایان تصريح كرد: تا امروز(سه شنبه) صبر كرديم اما از امروز به بعد از طريق قانونی اقدام می كنيم.

شنیده می شود علی دایی حدود یک میلیارد تومان از باشگاه نفت طلبکار است و با توجه به بی خیالی مدیران این باشگاه تصمیم گرفته است از راه قانونی پیگیر دریافت مطالباتش باشد.

انتهای پیام/

شکایت علی دایی از مدیران باشگاه نفت طلائیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار