جشن مهرعاطفه ها؛

برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها در مدارس سراسر لرستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها در مدارس سراسر لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: در راستای تامین نیاز‌های دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد، در شهریورماه گذشته دو مرحله جشن عاطفه‌ها برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۹ مهرماه نیز مرحله سوم جشن عاطفه‌ها تحت عنوان مهر عاطفه‌ها در سطح مدارس سراسر لرستان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه امسال مهر عاطفه‌ها با شعار مهردرانتظار همدلی برگزار می‌شود، بیان داشت: در روز ۱۹ مهرماه به صورت نمادین پاکت‌هایی را که شبیه قلک بوده از دانش‌آموزان سراسر استان جمع آوری می‌گردد.

محمدی فارسانی تصریح کرد: برنامه محوری مهر عاطفه‌ها در شهرستان خرم‌آباد، روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح در مدرسه معارف منطقه گلدشت برگزار خواهد شد.

وی از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌های جشن عاطفه‌ها خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی شده بود که امسال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق جشن عاطفه‌ها کسب درآمد شود که بر اساس آخرین اطلاعات یک تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی در این زمینه را داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان یادآور شد: درصدد تبلیغ پرداخت الکترونیکی صدقات و انفاقات در بین دانش‌آموزان هستیم تا از این طریق به راحت‌ترین شکل ممکن خانواده‌ها به هر میزان که بخواهند کار خیر انجام دهند، قادر به این کار بوده و صدقات خود را پرداخت کنند.

محمدی فارسانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد لرستان در راستای کمک به دانش‌آموزان محروم، تاکید کرد: با شروع مدارس با همکاری موسسه حضرت رقیه (س) ۴۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

وی اظهار کرد: همچنین با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه یک هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و همچنین در هفته‌های آینده نیز با همکاری نمایندگی آستان قدس در لرستان، یک هزار بسته لوازم الحریر آماده شده که توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/م

جشن مهر عاطفه‌ها در مدارس سراسر لرستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.