افتتاح کلانتری ۲۳ شهر کرمان

در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان کلانتری ۲۳ شهر کرمان واقع در شهرک مطهری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین افتتاح این کلانتری با تقدیر از خدمات سرهنگ روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان برای توسعه و رونق کلانتری های کرمان گفت: کلانتری ها در واقع یکی از مهمترین مجموعه های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند که حتی از آنها به عنوان پییشانی ناجا می توان نام برد.

وی با اعلام اینکه بیشترین تعامل را این مجموعه با آحاد مردم دارد، مهمترین وظیفه کلانتری ها را در درجه اول حفظ نظم و امنیت در حوزه استحفاظی خود دانست.

سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه کلانتری ها حافظ نظم، امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه هستند، افزود: هر کلانتری از دوایر و بخش های مختلفی از جمله معاونت پیشگیری، مرفوک، پلیس خدمات قضایی، دایره تجسس، دایره اطلاعات ، دایره مبارزه با مواد مخدر، شعبه اداری و پشتیبانی و شعبه مددکاری و مشاوره تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع کلانتری ها نقش بسیار موثری در تامین نظم و امنیت جامعه دارند و از طرفی عملکرد مثبت آنان بر نظام اقتصادی اجتماعی و فرهنگ هر منطقه تاثیر ملموس و به سزایی دارد. 

سردار بنی اسدی فر ابراز امیدواری کرد: کارکنان این ارگان  با همکاری و مشارکت آحاد جامعه بتوانند در اجرای ماموریت های  محوله بیش از پیش موفق باشند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان هم در این آیین، مدت اجرای ساخت این کلانتری را 18 ماه عنوان کرد.

وی زیربنا ی ساختمان این کلانتری را 513 مترمربع دانست و گفت: برای ساخت این کلانتری  8 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی هزینه شده است.

در این مراسم  سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان، سرهنگ روانبخش فرمانده  انتظامی شهرستان کرمان، بابایی سرپرست فرمانداری و جمعی از پرسنل و کادر این کلانتری حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

کلانتری ۲۳ شهر کرمان واقع در شهرک مطهری افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار