مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی؛

روزی پرحادثه برای اورژانس ایرانشهر

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر اورژانس ۱۱۵ ایرانشهر روز پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشت.

روزی پرحادثه برای اورژانس ایرانشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر؛ در ساعت ۱۶:۲۳ دقیقه امروز بر اثر واژگونی موتور سیکلت در خیابان الزهرا ۲ نفر مصدوم بر جای گذاشت که پس از دریافت اقدامات اولیه توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل شدند.

در حادثه بعدی که در ساعت ۱۷:۴۳ دقیقه در خیابان کمالزاده ۱۳ بعلت برخورد خودرو با عابر پیاده رخ دادکه عابر پیاده به وسیله یک دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل گردید.

حادثه سوم در ساعت ۱۸:۰۶ در خیابان سعدی ۱ بر اثر برخورد موتورسیکلت با عابر پباده اتفاق افتاد ۱ نفر مجروح شد که پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم منتقل شد.

حادثه چهارم در ساعت ۱۷:۳۹ بر اثر برخورد کامیون با خودروی پراید در محور ایرانشهر به مهرستان حد فایل روستای ابتر رخ داد بلافاصله ۲ کد به محل حادثه اعزام شد که ۴ مصدوم این حادثه بعد انجام اقدامات درمانی به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شدند.

حادثه پنجم در ساعت ۱۸:۰۵ بعلت برخورد خودروی سواری پژو پارس با بکدستگاه موتور سیکلت در محور فرعی خیرآباد به سمت بمپور این حادثه ۲ مصدوم بر جای گذاشت که با اعزام ۲ کد به محل حادثه مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر انتقال داده شدند.

حادثه ششم در ساعت ۴۶: ۱۹ در بلوار آزادی شمالی بعلت برخورد یکدستگاه سواری با موتور سیکلت باعث مصدومیت راکب موتورسیکلت شد که کد پلیس راه به بیمارستان خاتم ایرانشهر  منتقل شد.

انتهای پیام/ع

روزی خونین و پرحادثه در ایرانشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار