برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت عمومی در ‌بوکان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان گفت: برقراری امنیت خط قرمز ماست و در راستای حفظ امنیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه جان خود را نیز نثار می‌کنیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ مجید محبعلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان با بیان اینکه باموتورسواران متخلف برخورد می‌شود گفت: در سال گذشته 490 دستگاه موتورسیکلت توقیف و در این راستا به‌شدت با موتورسواران متخلف برخورد شد.

وی گفت: با توقف یک موتورسیکلت متخلف از وقوع پنج جرم جلوگیری می‌شود چون در به بیشتر موارد دیده شده که موتورسوارن با همدیگر دوئل می‌گذارند و همین امر سبب بروز تصادفات و افزایش مرگ‌ومیر می‌شود که باید بافرهنگ‌سازی صحیح با این امر مبارزه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان با اشاره به حوادث اخیر در ارتباط با برگزاری همه‌پرسی در کردستان عراق تصریح کرد: برقراری امنیت خط قرمز ماست و در راستای حفظ امنیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه  جان خود را نیز نثار می‌کنیم.

وی گفت: هیچ برخوردی با مردم و شهروندان صورت نگرفته و تنها با کسانی که مخل نظم و امنیت بودند برخورد شد.

وی با دعوت از مردم به رعایت نظم ترافیکی در شهر افزود: ما مخالف شادی و تفریح مردم نیستیم اما نمی‌خواهیم شادی یک نفر سبب ناراحتی سایر مردم و شهروندان شود برای مثال عده‌ای با بلند کردن صدای ضبط‌صوت ماشین آلودگی صوتی ایجاد و یا جوانان را تحریک می‌کنند و برخورد با این افراد در اولویت اقدامات نیروی انتظامی است.

سرهنگ محبعلی ضمن توصیه به والدین افزود: والدین کنترل‌های لازم را بر فرزندان خود داشته باشند تا اتفاقات ناگواری به وجود نیاید همچنین در این راستا با نیروی انتظامی همسویی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

 برقراری امنیت خط قرمز ماست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.