انجام ۱۵۰۰ مورد نظارت و بازرسی صنفی در شهرستان سردشت

یک هزار و ۴۷۱ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان سردشت در ماه گذشته انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به عملکرد شهریور ماه اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت اظهار داشت: در این مدت، از تعداد یک هزار و 471 مورد بازرسی به عمل از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان، تعداد 17 مورد پرونده تخلفاتی به ارزش 77 میلیون و 186 هزار و 600 ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در حوزه آرد و نان نیز تعداد 317 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی، سنگک‌پزی، نان روغنی و لواش انجام و تعداد چهار پرونده تخلفاتی که بیشتر در حوزه‌های گرانفروشی،کم فروشی و عدم رعایت دستور العمل بود، تشکیل شد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به 10 مورد گشت‌های مشترک با ادارات مرتبط تصریح کرد: در این رابطه بیشتر توجه روی اقلامی همچون نوشت‌افزار،کیف و کفش و لباس مدارس بوده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه قاچاق کالا گفت: در این زمینه در 14 مورد بازرسی با اتحادیه لاستیک فروشان، بازرسی اتاق اصناف و اماکن عمومی، استاندارد و شبکه بهداشت و درمان، پنج مورد گشت مشترک در زمینه باطری قاچاق و سیگار، وسایل آرایش و بهداشتی انجام پذیرفته است.

رمضانی افزود: در ماه گذشته حدود 600 پروانه کسب در سایت ایرانیان اصناف که تاریخ اعتبار آنها منقضی شده بود ابطال شد.

وی بیان کرد: در ماه شهریور، بررسی و رسیدگی تعداد61 درخواست سوخت واحدهای صنفی و همچنین تمدید و یا صدور 71 فقره پروانه کسب صنفی و صدور پنج پروانه ایثارگری انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت اظهار کرد: علاوه بر آن، بازدید از واحدهای تولید شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه و بررسی عملکرد واحد به تعداد 10مورد انجام شد.

انتهای پیام/ب

 

1500 مورد نظارت و بازرسی صنفی در شهرستان سردشت انجام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.