برگزاری نشست سراسری مدیران امور سینمایی حوزه هنری در سنندج

پنجمین نشست سراسری مدیران امور سینمایی حوزه هنری کشور از امروز چهارشنبه 19 مهرماه به مدت سه روز به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار می‌شود.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حیدر مرادی گفت: در این نشست که پنجمین دوره برگزاری آن محسوب می شود علاوه بر حضور محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و مدیران امور سینمایی 19 استان کشور، ازامروز چهارشنبه تا جمعه 21 مهرماه با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به امور سینمایی مراکز حوزه هنری به میزبانی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود. 

وی افزود: دراین همایش سه روزه گزارش عملکرد چهار ساله مؤسسه فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز توسط مدیرعامل مؤسسه ارائه می شود و سپس رئیس هیئت مدیره بهمن سبز موارد مربوط به سیاست های موسسه را تشریح می کند.

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج افزود: پس از سخنرانی رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری کشور تقدیر از برترین های مؤسسه بهمن سبز در بخش های مختلف صورت می‌گیرد و پس از آن به بررسی مسائل و مشکلات امور سینمایی در 4 استان کشور پرداخته می‌شود. 

مرادی افزود: بررسی مباحث مربوط به امور اداری، امور مالی، قراردادها و روابط عمومی مؤسسه بخش دیگری از برنامه‌های این نشست می شود که در بعدازظهر چهارشنبه به آن پرداخته می شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این نشست بررسی مسائل و مشکلات سینمایی هر استان است که در حاشیه برنامه با حضور مدیر امور بازرسی مؤسسه بهمن سبز برگزار و گزارش آن در جلسه روز بعد مطرح می شود. 

مرادی با اشاره به حضور 19 استان کشور گفت: از مهمترین مباحثی که در این نشست با حضور مدیراکران مؤسسه به آن پرداخته می شود، اکران فیلم‌ در سینما های حوزه هنری است که این نشست زمینه ارتقای بیش از پیش این بخش را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه هنری در کشور را مباحث عمرانی، فنی و پشتیبانی سینماها عنوان کرد و افزود: هم اکنون بخش بزرگی از سینماهای کشور در اختیار حوزه هنری قرار دارد و در چند سال اخیر شاهد رشد بالایی در تجهیز و بازسازی سینماهای فرسوده در کشور بوده‌ایم و امسال نیز با لطف و عنایت حضرت حق و سرمایه گذاری حوزه هنری شاهد افتتاح سینما آزادی شهرستان بیجار نیز بودیم و در همین زمینه مباحث مربوط به این بخش و اقدامات پیش رو بخش دیگری از برنامه ها خواهد بود که با حضور مدیر فنی و پشتیبانی مؤسسه بهمن سبز آخرین اقدامات حوزه هنری و برنامه های آتی آن در این بخش بیان می شود. 

وی با توجه به اهمیت به اهمیت و توجه مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز بر ارتقای بهره وری در سینماها گفت: کارگاه آموزشی ارتقاء بهره وری در دستگاه های فرهنگی با حضور دکتر عادل صلواتی مدرس دانشگاه به منظور بالا بردن سطح ارتقاء برنامه هاو بهره وری از دیگر برنامه‌هایی است که در این نشست پیش بینی شده است .

انتهای پیام/م

سنندج،میزبان برگزاری نشست سراسری مدیران امور سینمایی حوزه هنری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.