عقد تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال ایران و روسیه

ساکت از عقد تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون فوتبال ایران و روسیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش درباره تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و فدراسیون روسیه در حاشیه بازی شب گذشته این دو تیم گفت: شب گذشته فدراسیون فوتبال کشورمان و روسیه تفاهم نامه ای را تنظیم کردند. این تفاهم نامه درباره آموزش، تبادل تجربیات، توسعه فوتبال و زیرساخت ها، مارکتینگ، تجهیز استادیوم ها، امور امنیتی و رسانه ای، برگزاری تورنمنت در رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان و خانم ها و هم چنین تعامل در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی است.

او درباره بازی دیشب تیم ملی ایران و روسیه اظهار کرد: بازی خوب بود و روسیه میزبانی وزینی داشت. کی روش بر اساس اندیشه های فنی خود بازیکنان و ظرفیت های جدیدی را به کار گرفت. حضور در جام جهانی و آمادگی بالا از برنامه های کی روش است. به زودی کی روش از کمپ تیم ملی در روسیه بازدید خواهد کرد.

ساکت درباره یک فیفادی دیگر در آبان ماه تصریح کرد: کی روش و فدراسیون درباره این موضوع تصمیم می گیرند. در حال حاضر این مومضوع در حال بررسی و نتیجه به زودی اعلام می شود.

دبیر فدراسیون فوتبال درباره برد بازیکنان نوجوانان برابر آلمان اضافه کرد: برنامه ریزی و اردوهای خوبی برای این تیم در نظر گرفته شده بود. تیم ملی جوانان 8 دوره اردو را پشت سر گذاشت و در اردوی اسپانیا با فرانسه و مکزیک بازی کرد. همین موضوع اعتماد به نفس آنان را بالا برد. ضمن این که رسانه ها نیز حمایت خوبی از این تیم داشتند.

انتهای پیام/

اظهارات ساکت درباره بازی روسیه و ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.