رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه؛

افتتاح«پارک ترافیک» در کرمانشاه افتتاح می شود

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ازافتتاح «پارک ترافیک» در پارک شاهد کرمانشاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در این پارک ترافیک، قوانین مقدماتی راهنمایی و رانندگی به صورت عملی به کودکان و نونهالان ارائه می‌شودومدارسی که شرایط لازم را دارند تا پایان سال می‌توانند از این پارک دیدن کنند.
سرهنگ فضل الله شیری با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با تخلفات رانندگی و کاهش تخلفات رانندگی از دیگر اهداف ایجاد پارک ترافیک است، افزود: با ایجاد پارک ترافیک به دنبال نهادینه کردن رعایت قانون و مقررات در بین کودکان و نونهالان هستیم.
وی افزود: علاوه بر پارک‌های ترافیکی بنر‌هایی پیش‌بینی شده که همراه با ماشین‌های شارژی به تمام شهرستان‌هابرای آموزش تحویل شده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: تا پایان سال مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزانی که مدارس آن‌ها درشرایط نامناسبی قراردارند آموزش داده می‌شود.
وی با اشاره به تاثیر مطلوب اجرای طرح همیاران پلیس درکاهش تلفات تصادفات ادامه داد: با اجرای طرح همیاران پلیس از سال ۸۶ تاکنون آمار فوتی در تصادفات جاده‌ای کشوراز ۲۸ هزار نفر در سال به زیر ۱۶ هزار نفر رسید وتخلفات خانواده‌های همیاران پلیس ۱۸ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/پ

 

افتتاح پارک ترافیک در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار