فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تابع تصمیمات سازمان حج و زیارت است

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تابع تصمیمات سازمان حج و زیارتیم و اگر عمره بازگشایی شود در خدمت دانشگاهیان هستیم.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تابع تصمیمات سازمان حج و زیارت است/اعزام 230 کاروان تا به امروز به عتباتمحمد رضا فقیهی؛ رئیس  ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اهداف سفرش به کربلا گفت: این سفر به منظور بازدید از هتل‌های محل استقرار دانشگاهیان در نجف و کربلا، بررسی وضعیت موجود و برنامه ریزی برای دوره بعد عتبات دانشگاهیان انجام شده است.

اعزام 230 کاروان تا به امروز به عتبات

وی در ادامه در خصوص تعداد کاروان‌های اعزامی به عتبات تاکنون در این دوره ادامه داد: در دوره هفدهم که از 16مرداد شروع شده تا امروز بیش از 230کاروان به عتبات اعزام شده‌اند و تقریبا 100کاروان دیگر مشرف خواهند شد. آخرین کاروان‌ها تا 13 آبان ماه قبل از اربعین حسینی به ایران بازمی‌گردند و بعد از آن انشاءالله دوره هجدهم را  از اول بهمن ماه با کیفیت بیشتری آغاز خواهیم کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص میزان رضایتمندی از دوره هفدهم گفت: رضایت مندی ما شرط نیست، بلکه رضایت زائرین شرط اصلی است که عمدتا در نظر سنجی‌ها از وضعیت هتل، امکانات و پذیرایی‌ها راضی هستند. امیدواریم برای دوره بعد نواقص را جبران کنیم. با برخی از دانشجویان و اساتید که صحبت می‌کردم از خدمات و برنامه هایی که ارائه شده ابراز رضایت داشتند.

فقیهی در خصوص برنامه های حین سفر تاکید کرد: یکی از اهداف ما در این سفر این بود که از نزدیک شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی باشیم و در آن‌ها حضور یابیم. یکی از برنامه ها در صافی صفا بود که بعد از هماهنگی با گروه فرهنگی ستاد، طرح جدیدی برای ارائه در صافی صفا دادیم که خداروشکر این طرح درحال اجراست و استقبال خوبی هم از این برنامه شده و رضایتمندی خوبی را بدست آورده است.

وی افزود: ما در هر دوره با نظرسنجی هایی که در طول سفر انجام می شود، نظر اساتید و دانشجویان را در خصوص سفر عتبات، مدیران، روحانیون، عوامل و برنامه ها تحلیل و طبق آن برنامه ریزی های دوره بعد را انجام می دهیم. در حقیقت این نظرسنجی ها کتاب کار دوره بعد ما خواهد بود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص وضعیت عمره دانشگاهیان یادآورشد: ما تابع تصمیمات دولت و سازمان حج و زیارت هستیم و امیدواریم اگر عمره بازگشایی شود در خدمت دانشگاهیان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص اعزام دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
من دلم میخواد برم حج برام دعا کنید منم برم حج