معرفی مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز

مراسم معارفه مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با حضور سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مسوولان صبح امروز در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز در این مراسم با تاکید بر اینکه این دانشگاه در عرصه‌های مختلف به نوعی پیشتاز دانشگاه‌های کشورمان بوده که نمونه بارز این امر ملقب شدن دانشگاه تبریز به مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور است، گفت: دانشگاه تبریز از پیشگامان انقلاب اسلامی بوده، 29 بهمن و انقلاب فرهنگی از این دانشگاه شروع شده و سرداران و شهدای گرانقدری چون شهید باکری‌ها را در دامان خود پرورانده و بیش از 150 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی افزود: دانشگاه تبریز برنامه‌های متنوع فرهنگی را با موضوعیت شهید و شهادت برگزار کرده و در آینده نیز سه برنامه عظیم کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی غرب آسیا، گرامیداشت شهدای دانشگاه تبریز و مراسم ارج‌گذاری به دانشجویان شاهد و ایثارگر را برگزار خواهد کرد که نقش دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در این برنامه‌ها بسیار برجسته است.

در این مراسم از زحمات حسین قنبری، مسوول سابق بسیج دانشجویی تقدیر و مهدی نیرومند به عنوان مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز انتخاب شد.

دانشگاه تبریز در حاضر با داشتن بیش از 24 هزار دانشجو و نزدیک به 800 نفر هیات علمی به عنوان یکی از دانشگاه‌های جامع و برتر کشور است.

 

انتهای پیام/ش

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار