برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران

جشن عاطفه‌ها امروز ۱۹ مهرماه در مدارس مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مراسم جشن عاطفه‌ ها با اشاره به بهره مندی ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد گفت: با آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها، دانش آموزان مازندرانی هدایای خود را در پاکت مخصوص این جشن  به پایگاه‌ های مستقر در مدارس اهدا کردند.

وی با بیان اینکه ریشه فرهنگ انفاق و نیکوکاری باید در مدارس پایدار و محکم شود، افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان جامعه اسلامی بوده و به فکر همنوعان خود هستند و پرورش عاطفه‌ ها و توجه بیشتر به مشارکت در کمک به نیازمندان از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

نوروزی گفت: کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت خدمات بسیاری  در قالب سرفصل‌ های کمک هزینه تقویت بنیه تحصیلی، کمک هزینه معرفی دانش آموزان به سایر خوابگاه ها، پرداخت کمک هزینه آمادگی کنکور و راه یابی به دانشگاه، کمک شهریه دانش آموزان نخبه و استعداد برتر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی در مدارس فنی و حرفه‌ ای و کار و دانش ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: کمیته امداد با ارائه خدمات مطلوب خود به مددجویان جهت توانمندسازی خانواده‌ های تحت حمایت گام برمی دارد و همه تلاش کارکنان این نهاد سعی در جلب رضایت مددجویان است.

وی به توزیع کارت مهر عاطفه‌ ها اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با دریافت این کارت ضمن کمک به هم شاگردی‌ های نیازمند خویش از مزایای مختلف آن مانند تخفیف ویژه استخر، سینما، تله کابین، شهربازی، آبگرم، کتابخانه، موزه، پلاژ دریا بهره‌ مند شوند.

نوروزی بابیان اینکه با مشارکت مردم نوع‌دوست استان می‌توان بسیاری از مشکلات مددجویان را برطرف کرد، افزود: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ ها تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت هم استانی‌ های نیکوکار جمع آوری‌ شده است.

وی با تقدیر از همراهی مردم مازندران در خدمت‌رسانی به مددجویان گفت: مردم نیکوکار استان می‌ توانند وجوهات نقدی خویش را با شماره‌ گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر خود در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ م

جشن عاطفه‌ ها در مدارس مازندران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.