لاریجانی با خانواده کودک نجات یافته از حمله تروریستی به مجلس دیدار کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری کارهای درمانی عماد اسماعیل نژاد کودک نجات یافته از حادثه حمله تروریستی به مجلس تاکید کرد.

لاریجانی با خانواده کودک نجات یافته از حمله تروریستی به مجلس دیدار کردبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه سال جاری، 17 تن از هموطنان کشور به شهادت و شماری نیز مجروح شدند اما در بین مراجعه کنندگان به دفاتر نمایندگان در مجلس یکی از افراد خبرسازتر شد، که این فرد کودکی دو ساله به نام عماد اسماعیل نژاد بود.

خانواده عماد اسماعیل نژاد برای تامین هزینه های درمانی فرزندشان که مبتلا به یک بیماری نادر است به مجلس مراجعه کرده بودند که ناگهان تروریست ها با ورود به خانه ملت آن حوادث تلخ را رقم زدند اما به صورت معجزه آسایی و در یک اقدام ایثارگرانه وی از طریق پنجره ساختمان به بیرون از ساختمان منتقل و نجات یافت.

خانواده عماد اسماعیل نژاد کودک نجات یافته از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی برای تشریح روند درمانی عماد امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) با لاریجانی دیدار کردند.

براساس این گزارش، رضا رضایی مدیرکل بودجه و امور مالی وزارت بهداشت و درمان در این جلسه گزارشی از روند تامین هزینه ها برای آنزیم درمانی عماد اسماعیل نژاد ارائه کرد و اظهار داشت مقرر شده داروهای عماد از خارج وارد شود.

لازم به ذکر است معاون مرکز طبی کودکان در خصوص بیمار عماد اسماعیل نژاد نیز در این جلسه اشاره کرد که بیماری عماد یک بیماری ژنتیکی نادر است و مراحل درمانی آن در حال پیگیری است مراحل وارد کردن دارو از خارج کشور برای آنزیم درمانی عماد اسماعیلی در حال انجام است و به زودی این مهم انجام می شود.

عماد اسماعیل نژاد در لیست نوبت دهی برای انجام عمل پیوند مغز استخوان است و  هزینه داروها از سوی دولت تامین می شود. 

براساس این گزارش لاریجانی در این دیدار با آرزوی شفای عاجل برای عماد اسماعیل نژاد گفت: اقدامات لازم برای درمان عماد اسماعیل نژاد انجام شود و در این رابطه نیز پیگیری های لازم از سوی مجلس برای درمان و انجام عمل پیوند مغز استخوان صورت خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه حمله ترویستی به مجلس حادثه نادری بود، افزود: شهامت سلمان بهرامی مسئول دفتر نمایندگان استان گلستان و همچنین پاسدار طالبی که در روز وقوع حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در نجات جان عماد اسماعیل نژاد داشتند، قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 

دیدار لاریجانی با عماد اسماعیل نژاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار