نانواکناری درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران درباره برجام هیچگونه مذاکره دیگری نخواهد داشت

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی گفت: ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده و معنی ندارد که بار دیگر پای میز مذاکره بنشیند.

ایران درباره برجام هیچگونه مذاکره دیگری نخواهد داشتولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بهانه‌های جدید آمریکا برای کشاندن مجدد ایران پای میز مذاکره، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این باره موضع رسمی خود را اعلام کرد و با قاطعیت گفته شد که ما درباره برجام هیچ گونه مذاکره دیگری نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انجام مذاکرات جدید در برجام با این هدف که تعهداتی کم و زیاد شود یا موضوعات دیگری به این توافق افزوده شود، از جمله خط قرمزهای جمهوری اسلامی است.

نانواکناری تاکید کرد: قطعا ایران پای میز مذاکره در جهت تغییر در برجام یا از نو نوشتن توافق هسته‌ای نخواهد نشست، چراکه آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای برای برهم زدن توافق هسته‌ای هستند.

همه کشورهای امضا کننده برجام باید به مفاد این توافق‌نامه متعهد باشند

وی با تأکید بر اینکه همه کشورهای امضا کننده برجام باید به مفاد این توافق‌نامه متعهد باشند، ادامه داد: هر کشوری چه آمریکا و چه دیگر اعضای گروه 1+5 نسبت به برجام پایبند نباشند باید پاسخ درخوری نسبت به بدعهدی‌اش به این توافق‌نامه بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه همه اذعان دارند که ایران به تعهداتش در برجام به طور کامل عمل کرده است و هیچ خدشه‌ای بر این موضوع وارد نیست، خاطر نشان کرد: پایبندی ایران به برجام دلیل متقنی است که ما بار دیگر پای میز مذاکره برجام ننشینیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
وقتی قرارداد به این محکمی رو زیرش میزنن صد تا قرارداد دیگه باهاشون ببندیم زیرش میزنن
آخرین اخبار