رئیس شورای عالی صلح افغانستان:

شرایط برقراری صلح بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است

محمد کریم خلیلی در نشستی با حضور اشرف غنی گفت: اکنون شرایط برقراری صلح در کشور بیشتر از هر زمان دیگری فراهم شده است.

شرایط برقراری صلح بیش از هر زمان دیگری فراهم شده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد کریم خلیلی»، رئیس شورای عالی صلح افغانستان در نشستی با حضور اشرف غنی گفت: اکنون شرایط برقراری صلح در کشور بیشتر از هر زمان دیگری فراهم شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت رئیس جمهور از شورای عالی صلح افزود: در کنفرانس ملی صلح که اخیرا برگزار شده بود، پیشنهادات خوبی ارائه شد و امیدواریم این نظرات در کارهای آینده این شورا، مفید واقع شوند.

خلیلی خاطر نشان کرد: ما آماده هستیم نشست هایی را با همه حلقات سیاسی آغاز کنیم تا بتوانیم مشورت های آنان را نیز در جهت بهبود بخشیدن به پروسه صلح داشته باشیم و از شورای ملی و جامعه مدنی نیز می خواهیم تا مشورت هایشان را در این خصوص اعلام نمایند.

رئیس شورای عالی صلح گفت: اکنون شرایط بهتری برای برقراری صلح فراهم شده است و بر اساس اطلاعات ما، در طرف های مقابل هم زمینه صلح مساعد است.

وی افزود که انقلاب صلح تحقق پذیر است و ما این انقلاب را به پیروزی خواهیم رساند.

رئیس شورای عالی صلح، مذاکرات چهار جانبه در عمان و اجلاس مسکو را یک قدم مثبت دانست و از همه همکاران منطقه ای و بین المللی در این  خصوص تشکر کرد.

وی خاطر نشان نمود که باید یک هماهنگی کلی در سطح کمیته های ولایتی شورای عالی صلح با ادارات محلی به میان آید و از رئیس جمهور خواست که به خاطر این هماهنگی، به ادارات محلی دستورات لازم داده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار