جعفرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید شد

مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:‌معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز که اعتبا‌رشان به اتمام رسیده است، سه ماه تمدید می شود.

معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید شدامیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با اجباری شدن معاینه فنی برای خودروهای دوگانه سوز و گاز سوز  از اوایل شهریور ماه، قرار شد مراکز سازمان ملی استاندارد از مخازن گاز این خودروها بازدید کنند.

 وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد نتوانسته برای تست معاینه فنی خودروهای گاز سوز اقدام کند و با توجه به گزارش های مردمی مبنی بر اتمام معاینه فنی و عدم پذیرش مراکز استاندارد ادامه داد: معاینه فنی خودروهای گاز‌سوزی که به اتمام رسیده است،به مدت سه ماه تمدید می‌شود که در این مدت باید مالکان این خودروها نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

 مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: قرار است روز شنبه جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شود و در صورتی که در این جلسه زمان تمدید معاینه فنی خودروهای گاز سوز تغییر کند مجددا اطلاع رسانی خواهد شد، البته نظر ما بر این است که در این جلسه معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز تا شش ماه تمدید شود.

 جعفر‌پور در پایان بیان کرد: به دلیل اینکه مراکز سازمان ملی استاندارد آمادگی پذیرش خودروهای گاز سوز را ندارند و با اتمام  اعتبار معاینه فنی  به ا‌زای هر روز، 50 هزار تومان جریمه می‌شوند، با پلیس هماهنگ شد که در این مدت خودروهای دوگانه سوز فاقد معاینه فنی، جریمه نشوند.

 انتهای پیام/

مهلت معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار