مدیر توزیع برق سرخه;

بهره برداری از ایستگاه هوائی توزیع برق در سرخه

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه از بهره برداری شش ایستگاه هوائی توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سرخه گفت: با افتتاح شش دستگاه ترانس هوائی به قدرت 400 کیلوولت آمپر، هم اینک ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان سرخه به میزان 48 هزار و 700 کیلوولت آمپر است.


وی با اشاره به این که احداث یک هزار و 645 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی از جمله فعالیت های صورت گرفته از آغاز امسال تاکنون است افزود: طرح توسعه دو هزار و 126 متر خطوط فشار متوسط هوائی و زمینی هم به اجرا درآمده است.


پاک طینت با عنوان این که طرح تبدیل یک هزار و 642 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار از دیگر اقدامات به عمل آمده است اضافه کرد: اصلاح و بهینه سازی سه هزار و 151 متر شبکه فشار متوسط و یک هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف، از دیگر برنامه هائی است که اجرائی شده است.


مدیر توزیع برق شهرستان سرخه با اظهار این که در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام)، تعداد 26 عدد کنتور هوشمند نصب شده، تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه لغایت شهریور سال جاری، مبلغ هفت میلیارد و 123 میلیون ریال در تأسیسات توزیع برق این شهرستان سرمایه گذاری شده است.


وی تصریح کرد : بهسازی سه هزار متر شبکه 20 کیلوولت بعد از روستای مؤمن آباد، احداث چهارهزار متر خط فشار متوسط هوائی، تبدیل دو هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوائی روستای لاسجرد و نظامین به کابل خودنگهدار، نصب یک دستگاه جداکننده (سکسیونر) بر روی فیدر محمد آباد، نصب یک دستگاه قطع کننده (ریکلوزر) بر روی فیدر ایج، احداث 410 متر شبکه فشار ضعیف زمینی جهت تأمین روشنائی معابر بلوار کشاورز، برقراری لوازم اندازه گیری پروژه 28 واحدی مسکن مهر و دایر نمودن 250 متر شبکه فشار متوسط هوائی کارخانه آرد، به عنوان مهم ترین برنامه های مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه در شش ماهه دوم امسال به شمار می رود.

 

انتهای پیام / ه

 

بهره برداری از شش ایستگاه هوائی توزیع برق در شهرستان سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.