آمادگی شبکه استانی دنا برای تولید برنامه های اجتماعی

مدیرکل صدا و سیمای استان از آمادگی این سازمان برای تولید و پخش برنامه های پرمحتوا با موضوع اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل صدا و سیمای استان به همراه معاونان این مرکز با فرمانده و معاونان ارشدنیروی انتظامی استان دیدار کردند.


بنا به این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی استان در این دیدار از همراهی و همکاری صدا و سیما در انعکاس برنامه های نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: تولید، حفظ و ارتقائ امنیت در استان نیازمند همراهی و همکاری اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما است.


سردار انصاری با بیان اینکه بین امنیت جامعه و رسانه یک ارتباط مستقیمی وجود دارد افزود: شفاف سازی و انعکاس برنامه های و عملکرد نیروی انتظامی و متولیان امنیت به مردم و از سوی دیگر انعکاس درخواست های مردم به حافظان امنیت از سوی صدا سیما قابل تقدیر است.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه مهم ترین راهبرد پلیس در بحث امنیت جامعه پیشگیری اجتماعی است گفت: برخی افراد با دلیل جاهل بودن به قوانین اقدام به جرم می کنند که فرهنگ سازی و آگاهی بخشی صدا و سیما علاوه بر ایجاد آگاهی عمومی در خصوص قوانین باعث ورود مردم و مسولیت پذیری آنان در خصوص استقرار امنیت می شود.


سردار انصاری همراهی به موقع صدا و سیما در موضوع شرور قاتل و حمایت این رسانه در بسیج افکار عمومی را مهم دانست و افزود: ما از این همکاری و تلاش رسانه ای صدا و سیما در بحث شفاف سازی در خصوص این موضوع افتخارمی کنیم و خواستار تداوم این همکاری و تعامل هستیم.


مدیر کل صدا و سیما هم در این دیدار گفت: نیروی انتظامی حافظان حریم امنیت ضابطان قانون و عاملان نظم و در عین اقتدار مظهر آرامش و احساس امنیت در جامعه هستند.


افشارنیا افزود: بیشتر مشکلات جامعه با فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی رفع می شود و وظیفه رسانه در این خصوص از اهمیت خاصی برخوردار است.


وی از آمادگی صدا و سیما با نیروی انتظامی در جهت تولید و پخش برنامه ها پر محتوا با موضوعات اجتماعی خبر داد و گفت: در هفته نیروی انتظامی سال 95 حدود سه هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای استان تولید و پخش شد.


افشارنیا با بیان اینکه درهفته نیروی انتظامی امسال بالغ بر سه هزار و200 دقیقه برنامه در بخشهای صدا – سیما و خبر پیش بنی شده و در حال تولید و پخش است افزود: در شش ماهه اول امسال در قالب 8 عنوان برنامه تلویزیونی 35 برنامه، فیلم سینمایی مناسبتی و بازپخش 30 برنامه مستند و در مجموع 2 هزار و ششصد نود و پنج دقیقه تولید و پخش شده است.


وی گفت: در این مدت هزار و 723 دقیقه در قالب 247 برنامه رادیویی و 322 دقیقه خبر با موضوع خاص نیروی انتظامی در صدا و سیما استان تولید و پخش شد.


درپایان این نشست از سوی مدیر کل صدا و سیما با اهدا لوح سپاس از زحمات فرمانده انتظامی استان و همکارانش تجلیل شد.

انتهای پیام/د

تولید برنامه های اجتماعی صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.