رئیس اداره اوقاف فسا خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت فسا

بسته‌های مهر تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت با کمک ۵ موقوفه در شهرستان فسا در توزیع شد.

توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت فسابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهروز عبدلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بسته‌های حمایتی در قالب کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، تراش، پاک‌کن، پرگار، خط کش و اتود از محل اجرای نیات واقفین به ۷۰۰ دانش آموز بی بضاعت اهداء شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های تحصیلی ویژه دانش آموزان دو مقطع ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه بوده است، افزود: این بسته‌های حمایتی از محل موقوفات میرزا فتح اله، عبدالوهاب صحرارودی، احترام مشایخی، میرزا محمدعلی وکیل قیاس آباد و موقوفات امام زاده اسماعیل (ع) این شهرستان تهیه شده است.

عبدلی با اشاره به اینکه در تهیه این بسته‌ها یک نفر خیرنیک اندیش مبلغ ۱۰ میلیون ریال مساعدت نموده است، ادامه داد: خیر نیک اندیش آقای شهرام جاوید نیز از اهالی شهرستان فسا تعداد ۵۰ بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت اهداء کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا تصریح کرد: این بسته‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلون ریال تهیه شده است که با همکاری اداره آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان بسته‌های مهر تحصیلی در میان دانش آموزان توزیع شده است.
انتهای پیام/ر

اهداء بسته‌های مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار