ضرورت تشکیل ‌بنیاد خیرین منابع‌طبیعی در کشور

معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برلزوم ورود خیرین منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری کشور تاکید کرد.

ضرورت تشکیل ‌بنیاد خیرین منابع‌طبیعی در کشور به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پرویز گرشاسبی معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در نشست با مسئولان اداره کل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: موضوع خیرین در بحث آبخیزداری موضوع بسیار مهمی است که از هشت سال قبل به این امر پرداخته شده است و در همین حوزه شش استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
 
وی ضمن تاکید بر لزوم تشکیل ‌بنیاد خیرین منابع‌طبیعی در کشور افزود: موسسه‌ای در کشور ترکیه در جهت حل معضل فرسایش خاک فعالیت می‌کند که از همه اقشار فرهیخته جامعه عضو این موسسه هستند و مدتی را به‌صورت رایگان در این موسسه فعالیت می‌کنند که این امر نشانگر اهمیت این موضوع در این کشور دارد که لازم است در ایران نیز به این موضوع توجه شود.
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ادامه داد: سازمان اگر تنها متکی به منابع دولتی و سازمانی باشد کاری از پیش نخواهد برد پس لازم است برنامه جامعی در صدد حل معضلات پیش‌رو به‌خصوص در امر اعتبار لحاظ شود.

وی عنوان کرد: در کشور کارهای خودجوش مردمی در بخش آبخیزداری انجام می‌گیرد ولی سیستم سازمانی در این خصوص وجود ندارد تا گزارشی‌ از این عملکردها ارائه شود و این مشکلی است که با آن مواجه هستیم.

انتهای پیام/ن

 

تاکید بر لزوم ورود خیرین منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری کشور


 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.