مدیران بانک‌های استان درجذب منابع جدید مالی تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر جذب منابع جدید مالی تاکید کرد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفر زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان که به میزبانی بانک مدیریت شعب ملت استان برگزار شد، با اشاره به محدود بودن منابع بانک‌ها در استان، گفت: مدیران بانک‌های استان باید بگونه‌ای برنامه ریزی کنند که منابع جدید بانکی از سایر استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور جذب استان شود.

وی ادامه داد: مدیران بانک‌های استان باید با شیوه‌های مختلف و شناسایی سرمایه داران داخلی و خارجی به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که افراد جدیدی سرمایه و دارایی‌های خود را به بانک‌های داخل استان آورده و منابع مالی آن‌ها جذب بانک‌های مختلف استان شود.

صفر زاده اظهار امیدواری کرد: بانک‌های عامل استان بدور از رقابت‌های درون شبکه‌ای با وحدت و همدلی، برای رفع مسائل و مشکلات مردم هم قسم شوند.

معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در مسیر وصول مطالبات برخی از تسهیلات گیرندگان در استان اظهار امیدواری کرد: مدیران شعب بانک‌های استان در جهت خروج از بحران عمده گیرندگان تسهیلات بانکی با ارائه نظر کارشناسی و مشروتی دولت را همراهی کنند.

صفر زاده همچنین با اشاره به برخی از موانع و مشکلات موجود در ارائه تسهیلات به متقاضیان اظهار کرد: پیشنهاد می‌دهم بانک‌ها بدور از واسطه گری دستگاه‌های اجرایی به صورت چهره به چهره و نزدیک با گیرندگان تسهیلات بانکی ارتباط برقرار کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی همچنین در ادامه با تقدیر از ارائه تسهیلات بانکی ازدواج به زوج‌های جوان، گفت: خوشبختانه با تاکید دولت تدبیر و امید و همت بانک‌های عامل روند اعطای وام قرض الحسنه ازدواج سرعت پیدا کرده و همه در انجام این کار خیر و خدا پسندانه مشارکت داشته اید.

انتهای پیام/م

 منابع جدید بانکی از سایر استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور جذب استان شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.