بررسی مشکلات تولیدکنندگان در نشست کارگروه رفع موانع تولید

مشکلات تولیدکنندگان مهابادی امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید بررسی شد.

بررسی مشکلات تولیدکنندگان در  نشست کارگروه رفع موانع تولید به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،تولیدکنندگان مهابادی امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید به بیان مشکلات واحدهای تولیدی  در حوزه مالیاتی پرداختند. تولیدکنندگان مهابادی وضع مالیاتهای سنگین و بهره های بانکی فراوان را از اهم مشکلات خود عنوان کردند.

کماسی معاون مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجانغربی درباره رفع این مشکلات گفت: طرح جامع مالیاتی برای تعیین مالیاتها از سوی خود تولیدکنندگان ، در دست تدوین است و از ابتدای سال 98 اجرا خواهد شد.

کماسی با اشاره به حل مشکلات تولید کنندگان در آینده نزدیک افزود: مالیاتهای شهرستان مهاباد درسالجاری 52 درصد کاهش یافته است و از طرف دیگر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان عوارض به این شهرستان پرداخت شده است.

قادری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: در چهار سال گذشته بیش از سه هزار پروانه صنفی در مهاباد صادر و بیش از یکهزار پروانه هم باطل شده است.

در شهرستان مهاباد 139 واحد تولیدی پروانه کسب فعالیت دارند که از این تعداد 79 واحد فعال و 60 واحد تولیدی  به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده اند.

انتهای پیام/ع

وجود 79 واحد تولیدی فعال و 60 واحد تولیدی غیرفعال در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.