متیس: گزارش رسانه‌ها درباره افزایش زرادخانه هسته‌ای آمریکا دروغ است

وزیر دفاع آمریکا گزارش رسانه‌ها در مورد افزایش زرادخانه هسته‌ای آمریکا را کاملا دروغ نامید.

متیس: گزارش رسانه‌ها درباره افزایش زرادخانه هسته‌ای آمریکا دروغ استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جیمز متیس -- وزیر دفاع آمریکا -- گزارش رسانه‌های آمریکایی را در مورد اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور افزایش زرادخانه هسته‌ای آمریکا را درخواست کرده است، « کاملا دروغ » نامید و از آن به شدت انتقاد کرد.

متیس در واکنش به گزارش شبکه ان بی سی نیوز اعلام کرد اینگونه گزارش‌های نادرست و غیرمسئولانه است. شبکه ان بی سی نیوز پیش‌تر به نقل از سه مقام آمریکایی که در نشست ماه ژوئیه ترامپ با مشاوران امنیتی ملی خود حضور داشتند اعلام کرد ترامپ خواستار افزایش شدید زرادخانه هسته‌ای آمریکا است.

رئیس جمهور آمریکا نیز در واکنش به این گزارش ان بی سی، در پیامی توییتری نوشت: گزارش ان بی سی نیوز در مورد اینکه من می‌خواهم زرادخانه هسته‌ای آمریکا را 10 برابر کنم دروغ است.

ان بی سی نیوز همچنین گزارش داد اگر چه روسای جمهور آمریکا طی سال‌ها، ذخایر تسلیحاتی این کشور را نوسازی کرده‌اند؛ اما افزودن به زرادخانه هسته‌ای یا ساخت سلاح‌های ممنوعه، نقض پیمان‌هایی است که بر مقابله با تسلیحات هسته‌ای تاکید دارد.

انتهای پیام/

وزیر دفاع آمریکا گزارش رسانه های را رد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
امریکا و کشورهای دارنده زرادخانه ها خودشان با سلاح خودشان ازبین می روند
آخرین اخبار