بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می کنند

سرمربی تیم مس شهربابک با ابراز رضایت از عملکرد تیم در این دوره از رقابت ها، گفت: همه بازیکنان ما برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صادق پورعوض، سرمربی تیم مس شهربابک در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: بازی خوبی بود، ما با وجود اینکه 5 گل زدیم اما باز هم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه همه بازیکنان ما برای موفقیت تیم تلاش می کنند، افزود: اولین بار است، در شهربابک و سطح جوانان، بازیکنان را تا این اندازه با انگیزه و سرحال می بینم.

پور عوض یکی از عوامل اصلی برد امروز را امیرعباس بشارت، گلر تیم عنوان کرد.

وی همچنین با تقدیر از اکبر کربلایی و محسن خلجی، دو بازیکن تیم تصریح کرد: این دو بازیکن سال گذشته در کنار تیم بزرگسالان مس بازی می کردند و امسال به تیم اضافه شدند و قطعاً باعث پیشرفت دیگر بازیکنان نیز می شوند.

سرمربی تیم مس شهربابک از حمایت هواداران تشکر کرد و یادآور شد: از بهرام شفیعی، مدیرفنی و علی هاشمیان، مدیرعامل سپاسگزارم که از هیچ کمکی برای موفقیت تیم دریغ نکردند.

رجایی سرمربی تیم شاهین کرمان نیز گفت: بازی خوبی بود اما بازیکنان ما بعد از خوردن دو گل احساسی شدند و در واقع نتوانستیم از لحاظ روحی و روانی تیم را جمع و جور کنیم.

وی افزود: تلاش کردیم بازی را به تساوی بکشانیم اما هرچه حمله کردیم از ضد حملات تیم حریف غافل شدیم و گل های بعدی را خوردیم.

رجایی با اعلام اینکه برخی بازیکنان تیم را تا دیروز در اختیار نداشتیم، از هیئت فوتبال استان کرمان خواست: طبق برنامه ریزی، این مسابقات طی تعطیلات تابستان انجام شوند تا بازیکنان بخاطر رفتن به مدرسه یا دانشگاه از تیم و تمرینات جدا نشوند.

انتهای پیام/ب

نشست مطبوعاتی پس از بازی مس شهربابک و شاهین کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار