در ششمین روز از هفته ناجا:

۹۲۳سرباز در کرمان به دوره های آموزشی اعزام شدند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان از اعزام ۹۲۳سرباز در ششمین روز از هفته ناجا به دوره های آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ پاسدار قاسم اسدی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان دیپلم، فوق دیپلم، زیر دیپلم و عادی به مراکز آموزشی ۰۵کرمان، نیروی دریایی سیرجان، مرکز شهید آباده شیراز، شهید کچویی کرج و شهید باهنر کرمان اعزام شدند.

وی افزود: این سربازان به مدت ۲ماه به صورت آموزشی در مراکز آموزشی مرتبط، دوره های نظامی، انتظامی را می بینند و بعد از پایان دوره به یگان های خدمتی جدید برای ادامه خدمت اعزام می شوند.

سرهنگ اسدی هدف از انجام این دوره ها را تجربه در خصوص آموزش های نظامی، انتظامی، مهارت ها و تجارب زندگی، آموزش توان رزمی و  انجام خدمت مقدس سربازی برشمرد.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده ۶۳ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که به هر صورت خود را معرفی نکرده و یا مرتکب غیبت شده‌اند باید در اسرع وقت خود را به معاونت وظیفه عمومی برای خدمت مقدس معرفی کنند و در صورتی که این اقدام انجام نشود از دادن خدمات محروم می شوند.

سرهنگ اسدی یادآور شد: با توجه به صراحت قانون، چنانچه ادارات و سازمان ها اعم از دولتی و غیردولتی افراد مذکور را به کار بگمارند به مقامات قضایی معرفی می شوند و چنانچه این اتفاق افتاده باشد، باید هزینه سالانه یک سرباز را پرداخت کنند و در صورتی که مرحله دوم یا سوم باشد هزینه سالانه سه سرباز باید پرداخت شود.

 معاون وظیفه فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: چنانچه مشمولان غایب و فراری تا ۲۲ بهمن امسال خود را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی معرفی کنند، غیبت آنان بخشیده می شود.

وی افزود: هر فرد ذکور ایرانی در ماهی که به سن ۱۸ سالگی تمام می رسد، باید خود را برای تعیین وضعیت خدمت نظام وظیفه معرفی کند.

انتهای پیام/ب

اعزام ۹۲۳ سرباز در کرمان به دوره های آموزشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۵:۰۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
من نامزدم با دیپلم رفته باهنر کرمان
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام اره منم لیسانسم ولی اونجام..
Iran (Islamic Republic of)
رضا ایکس ری
۱۳:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
اگه دیپلم و زیر دیپلم میره 05 کرمان پس من با لیسانس رو چرا انداختن اونجا
آخرین اخبار