درخشش دانش آموزان استعدادهای درخشان هرمزگان در کنکور

دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان هرمزگان، 73 رتبه زیر سه هزار کنکور سراسری سال 96 در رشته های مختلف را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دانش هاشمی پور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان، 73 رتبه زیر سه هزار کنکور سراسری سال 96 در رشته های مختلف را از آن خود کردند.

وی افزود: 34 نفر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در دانشگاه های شهرهای تهران، شیراز، اراک، کرمان و بندرعباس، 18 نفر در رشته های مهندسی دانشگاه های تهران و شیراز و 21 نفر نیز در سایر شهرها رتبه قبولی کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: قبولی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان هرمزگان در مقایسه با سال گذشته در رشته تجربی 10 درصد و در رشته ریاضی سه درصد افزایش یافته است.

دانش هاشمی پور افزود: آموزش و پرورش هرمزگان با تکیه بر اهداف سند تحول بنیادین و استفاده از همه ظرفیت ها، در شاخص قبولی آزمون سراسری موفق عمل کرده و رتبه استان از 23به 19 ارتقا یافته است.

وی گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی جدید که با رویکردی تحول گرا بر اساس برنامه های راهبردی تدوین شده نیز همه تلاش خود را برای ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی به کار گرفته است.

 انتهای پیام/ف

کسب 73 رتبه زیر سه هزار کنکور توسط دانش آموزان هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.