مسؤول نمايندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الزمان(عج):

بسیجی باید دارای ایمان قوی، عمل صالح و بصیرت عمیق باشد

مسؤول نمايندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:بسیجی باید دارای ایمان قوی، عمل صالح و بصیرت عمیق باشد و بداند که پاسداری از خون شهدا چگونه است و موقعیت خود ر ا بشناسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا غفاری‌پور در اولین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه نجف‌آباد، اظهار کرد: امروزه برخی هیأت‌ها مؤمن محافظه‌کار تحویل جامعه می‌دهند ولی بسیج باید مؤمن انقلابی تحویل جامعه بدهد.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع)، افزود: حضرت علی(ع) می‌فرمایند هیچ فعالیتی نیست، مگر آن‌که تو در آن، نیازمندِ معرفت هستی و این یعنی اینکه مؤمن باید در فعالیت‌های خود با معرفت و شناخت حرکت کند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اگر کاری بدون شناخت و معرفت انجام شود یا بی‌ارزش است و یا ارزش کمی دارد.

وی در همین راستا افزود: هر حرکتی در صورت داشتن 4 شرط انگیزه، داشتن برنامه، مقابله با آفات و خروجی داشتن حرکت با معرفت به‌ حساب می‌آید

غفاری‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: ریا، خودنمایی، تخلف کردن و... برخی از آفات فعالیت است که باید با آن‌ها به شدت مقابله کرد.

وی در ادامه گفت: اثرگذاری و خروجی فعالیت‌های بسیج یکی از شروط فعالیت با شناخت و معرفت است و باید ارزیابی کرد که بسیج در آن منطقه چه قدر تأثیرگذار و مفید بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: بصیرت افزایی و ارتقاء سطح بینش عقیدتی، دینی و مذهبی دو کار مهم بسیج است.

وی  اذعان کرد: بسیجی باید دارای ایمان قوی، عمل صالح و بصیرت عمیق باشد و بداند که پاسداری از خون شهدا چگونه است و موقعیت خود ر ا بشناسد.

غفاری‌پور بیان داشت: مقام معظم رهبری برای یک مدیر 3 موضوع برنامه داشتن، اجرای خوب برنامه و استمرار برنامه را مهم می‌دانند.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران برنامه و اجرای خوب دارند ولی به استمرار برنامه‌ها برای رسیدن به هدف نهایی توجه نمی‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان افزود: هنر شما این است که در اقشار مختلف بسیج برنامه‌ریزی بکنید و برنامه شما تا رسیدن به هدف نهایی استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

بسيج بايد انسان مؤمن و انقلابي تحويل جامعه دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.