دستگیری ۷۸ متجاوز مرزی و کشف۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری ۷۸ متجاوز مرزی و کشف ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار"جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: طی انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و سوخت، مرزداران هنگ مرزی تایباد توانستند قاچاقچیان را در نقطه صفر مرزی متوقف کنند.


وی افزود: طی انجام بازرسی از مسافران در حال تردد از نوار مرز، نیرو‌های ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد توانستند با شگرد‌های خاص مقدار ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طور ماهرانه‌ای جاسازی گردیده بود را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به رصد متجاوزان مرزی نیرو‌های عملیاتی مستقر در نوار مرز بلافاصله به محل‌های احتمالی ورود اعزام و اقدام به اجرای کمین کردند.

سردار جانثار با اشاره به انجام موفق این عملیات تصریح کرد: سرانجام پس از انجام ماموریت ها، نیرو‌های مقتدر این هنگ موفق به دستگیری ۷۸ متجاوز بیگانه که قصد ورود غیر قانونی به داخل خاک مقدس کشور را داشتند، شدند.
 
وی گفت: ماموران در بازدید بدنی از این افراد بیگانه موفق به کشف ۱ کیلو و ۱۷ گرم مواد مخدر از نوع هرویین فشرده، که به طور کاملا تخصصی در کف کفش جاسازی گردیده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مرزداران خراسان رضوی با نهایت هوش و زکاوت خود همانند گذشته مانع ورود متجاوزین مرزی می‌شوند، حتی اگر قاچاقچیان و افراد بیگانه هزاران راهکار برای ورود به داخل خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیابند در نهایت نیرو‌های توانمند مرزبانی مستقر در نوار مرز تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دستگیری متجاوزان مرزی در تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.