مسؤول هیأت رزمندگان اسلام شاهین‌شهر:

هیأت رزمندگان اسلام به دنبال بصیرت افزایی بین جوانان است

مسؤول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: هیأت رزمندگان اسلام در برابر هجمه‌های فرهنگی به باورهای دینی و مذهبی جوانان به دنبال بصیرت افزایی بین آنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عمویی دیشبدر آخرین شب از برپایی هیئت عزاداری رزمندگان اسلام شاهین‌شهر، اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام در برابر هجمه‌های فرهنگی به باورهای دینی و مذهبی جوانان به دنبال بصیرت افزایی در بین آنان است.

وی افزود: این هیأت به دنبال عمل کردن به دغدغه مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم به خصوص قشر جوان این شهرستان است.

مسؤول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شاهین‌شهر و میمه  خاطرنشان کرد: دعوت از کارشناسان برجسته مسائل فرهنگی، مذهبی و سیاسی کشور و برپایی مجالس عزاداری و مداحی امام حسین(ع) وپیامبراکرم(ص) در ماه‌های محرم و صفر از برنامه‌های این هیأت در راستایی آگاهی بخشی مردم شاهین‌شهر و میمه است.

عمویی اظهار داشت: انتظار داریم مسؤولان کشور همواره سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) را در مبارزه با استکبار، دفاع از مستضعفان و تحقق شعار نه شرقی و نه غربی عملی کنند.

مسؤول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شاهین‌شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: هیأت جوانان و بانوان رزمندگان اسلام در شاهین‌شهر به‌ زودی تشکیل خواهد شد و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی‌اش را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

 

برپایی هیئت عزاداری رزمندگان اسلام شاهین‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.