پیگرد چهار فرد دیگر در پرونده ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی

پلیس مالزی از پیگرد چهار فرد جدید در پرونده ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، یک افسر پلیس مالزی در دادگاه رسیدگی به قتل برادر ناتنی رهبر کره شمالی گفت تصاویر دوربین های امنیتی فرودگاه کوالالامپور نشان می دهد دو زنی که به اتهام قتل این فرد دستگیر شده اند، با دو مرد دیگر دیده شده اند.

گفته می شود این دو مرد عامل اعصاب وی ایکس را که باعث مرگ برادر رهبر کره شمالی شد، در اختیار این دو زن قرار داده اند.
تصاویر ویدئویی که در دادگاه ارائه شد نشان می دهد زن ویتنامی بازداشت شده با مردی که کلاه بیس بال بر سر دارد در محوطه فرودگاه در حال راه رفتن است. زن دوم نیز که اندونزیایی است، در کافه فرودگاه با یک مرد دیگر دیده می شود.

چهره این دو مرد به وضوح دیده نمی شود. بازرس پلیس نیز این دو مرد را با اسامی آقای وای و آقای چانگ شناسایی کرد. به گفته این مقام پلیس، این دو مرد در میان چهار فرد فراری قرار دارند که دادستانی آنها را به طرح مشترک برای قتل برادر رهبر کره شمالی متهم کرده است. دو فرد دیگر نیز با اسامی جیمز و هاناموری نام برده شده اند.

برادر ناتنی رهبر کره شمالی در تاریخ 13 فوریه بوسیله دو زن که دستان خود را با ماده شیمیایی و به شدت سمی وی ایکس آلوده کرده بودند، در فرودگاه بین المللی کوالالامپور هدف حمله قرار گرفت و بعد از دقایقی جان باخت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار