تأکید بر جمع آوری قلیان سراها در مهاباد

این خبر را قلندری،مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: تعداد قلیان سراها در مهاباد از 58 قلیان سرا به 40 رسیده و این تعداد نیز جمع آوری میشوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد هم گفت : اعتیاد یک نوع بزهکاری در جامعه است و باعث آسیب های اجتماعی بخصوص میان نسل جوان شده که باید از این آسیب ها جلوگیری شود.

مرزنگ به افزایش مواد روانگردان اشاره کرد و افزود: این نوع مواد از 200 نوع به یکهزار و 500 نوع در دو سال گذشته افزایش یافته است.

صارمیان، نماینده نیروی انتظامی هم در این جلسه عامل اصلی مشکلات اجتماعی را مواد مخدر عنوان کرد و گفت: کاهش سن گرایش به سمت دخانیات و مصرف مواد مخدر یکی از عمده ترین چالشهاست  که مستلزم تلاش همه جانبه است.

تأسیس کمپ ترک اعتیاد با حمایت نهادهای مربوطه، جمع آوری معتادین در سطح شهر  و برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر در مراکز آموزشی از مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/ع

قلیان سراهای شهرستان مهاباد جمع آوری میشوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.