قائم مقام توليت آستان قدس رضوی؛

ضرورت بهره‌گيري از رسانه ها براي تبيين و نشر معارف رضوی

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی بر ضرورت بهره‌گيری از رسانه ها براي تبيين و نشر معارف رضوی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سيد مرتضی بختياری در نشست هم انديشی صاحب‌نظران و فعالان فرهنگی گفت: معارف قرآنی و آموزه‌های اهل بيت(ع) سرمايه عظيمی است كه در اختيار ماست و بايد برای معرفی، تبيين، ترويج و توسعه آن برنامه ريزی گسترده انجام دهيم.

وی افزود: با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب در منشور ٧گانه، رسالت آستان قدس رضوی مقوله فرهنگ است و عزم جدی و راسخ وجود دارد كه منويات معظم له را در اين حوزه محقق كنيم.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی گفت: نخبگان فرهنگی و صاحبنظران بايد نياز جامعه را جدی تر دنبال كنند و با قرار دادن منابع متقن و غنی در اختيار اصحاب رسانه و جرايد زمينه آشنايی بيشتر جوانان و مردم را با مكتب اهل بيت(ع) فراهم آورند.

بختیاری با اشاره به شيطنت ها و تحريف هاي دشمنان در عصر حاضر گفت: تبيين زوايای مختلف زندگی نورانی امام رضا(ع) در حوزه های فردی، اجتماعی،مديريتی و حاكميتی می تواند اين شبهات را بزدايد و اسلام ناب را به جامعه و جهانيان معرفی كند.

وی با اشاره به افزايش تعداد زائران پياده دهه آخر صفر در سال‌های اخير نيز گفت: ترويج و توسعه فرهنگ ميزبانی از زائران از مهمترين موضوعاتی است كه متوليان فرهنگی و صاحبان قلم و جرايد بايستی بدان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام//م.م

برگزاری نشست هم انديشی صاحب‌نظران و فعالان فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.