پلمب واحد آلاینده؛

پلمب۳ واحد آلاینده در بروجرد

رئیس محیط زیست بروجرد گفت: سه واحد آلاینده جمع آوری ضایعات که بدون مجوز فعالیت داشتند در بروجرد پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی مصطفی وند رئیس محیط زیست بروجرد گفت: در بروجرد واحدهای آلاینده جمع آوری ضایعات و پسماندها وجود دارند که بدون مجوز فعالیت کرده و سبب مشکلات بهداشتی در مناطق اطراف شده اند.

وی اضافه کرد: در همین راستا سه واحد آلاینده در بازرسی ها اخطارهای زیست محیطی را دریافت کردند که این واحدها علاوه بر آلایندگی، ایجاد مزاحمت برای مناطق اطراف کرده بودند و در برخی از موارد اقدام به سوختن ضایعات می کردند.

مصطفی وند اظهار داشت: با توجه به این که چندین بار محیط زیست اخطارهای لازم را به این واحدها ارائه داد اما متاسفانه توجهی نکردند و در نهایت به مراجع قضایی معرفی شده و این واحدها پلمب شد.

 به گفته وی این واحدها ضایعات را جمع آوری می کردند و سپس برای بازیافت به شهرهای دیگر می فرستادند که سبب آلایندگی زیادی در شهر شدند و این اقدام آنها منجر به پلمب شد.

 رئیس محیط زیست بروجرد تصریح کرد: این واحدها به صورت غیر مجاز مبادرت به جمع آوری ضایعات و پسماندها کرده بودند که فعالیت این واحدها به دلیل سوختن ضایعات علاوه بر آلودگی هوا سبب آلودگی آب ‌وخاک هم می شود.

انتهای پیام/م

سه واحد آلاینده در بروجرد پلمب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.