رئیس اداره بهزیستی نطنز خبر داد:

رشد ۹۷ درصدی مشارکت مردم خالدآباد نطنز در امور بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز گفت: در سه سال اخیر مشارکت نقدی و غیر نقدی مردم در خالدآباد نطنز با رشد ۹۷ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی محبی امروز در نشست بررسی مشکلات مددجویان مجتمع بهزیستی شهید کمالی خالد آباد که در شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمارهای موجود در بهزیستی، میزان مشارکت های نقدی و غیرنقدی مردم شهر خالدآباد در سه سال گذشته با رشد ۹۷ درصدی روبرو بوده است که این سخاوت و نیک اندیشی شهروندان ستودنی و درخور سپاس است.

وی در ادامه افزود: طی سه سال گذشته تعداد مراکز ارائه خدمات بهزیستی غیردولتی تحت نظارت در شهرستان نطنز رشدی ۴۵ درصدی داشته است و در تلاش هستیم بر این تعداد افزوده شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز بیان کرد: امیدواریم در سالجاری پس از انتشار فراخوان سازمان بهزیستی بتوانیم با مساعدت شورای شهر و دریافت درخواست فارغ التحصیلان رشته های مرتبط حداقل سه مرکز ارائه خدمات در حوزه مشاوره روانشناختی، سلامت روان و درمان اعتیاد در شهر خالدآباد تأسیس و راه اندازی شود.

وی ضمن اشاره به ضرورت مشارکت های مردمی تأکید کرد: با توجه به محدودیت منابع دولتی خواستار مشارکت، مساعدت و همکاری بیشتر شهروندان و مسئولان خالدآبادی در رفع نیازهای مددجویان هستیم و صرفا با اتکا بر منابع دولتی نمی‌توان نیازهای مددجویان را تأمین کرد.

در این نشست حجت الاسلام محمدعلی شریفی، رییس شورای اسلامی شهر خالدآباد ضمن تشکر از زحمات رئیس و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان نطنز و واحدهای زیر مجموعه، توضیحاتی در خصوص مطالبات اهالی و شورای شهر در حوزه خدمات اجتماعی و توانبخشی ارائه کرد و خواستار تعامل بیشتر اداره بهزیستی، شورای شهر و شهرداری خالدآباد شد و آمادگی شورا و شهرداری را برای همکاری با بهزیستی شهرستان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

 

رشد 45 درصدی تعداد مراکز ارائه خدمات بهزیستی غیردولتی تحت نظارت در شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.