غرفه‌ ویژه کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: غرفه‌ ویژه کودک و نوجوان در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی فعالیت می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محبی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: غرفه نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی در طول برگزاری نمایشگاه فعالیت می کند.


وی افزود:در قالب غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب بیرجند، ۱۱ برنامه برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: نمایش کتاب‌های بنری، آموزش و معرفی کتاب‌های آموزنده و دوست داشتنی، آموزش قصه‌گویی، مداحی با موضوع محرم ویژه کودکان و کارگاه آموزش زیباخوانی شعر از برنامه‌های این غرفه در طول برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان است.


محبی افزود: همچنین آشنایی با کتاب‌‌های نقاشی و کهن ایرانی، نقاشی جلد کتاب« نوک طلا تو هستی»، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت محرم، مشاعره و آموزش زیباخوانی و روانخوانی کتاب از دیگر برنامه‌های این غرفه است.


وی با بیان اینکه همچنین همه روزه، امضاء عهدنانه دوستی با کتاب را توسط کودکان در این غرفه خواهیم داشت، گفت: کودکان، امیدهای جامعه آینده هستند و این برنامه‌ها در راستای نهادینه شدن کتاب برای کودکان و نوجوانان و علاقه مندکردن به کتاب از سنین پایین است.


گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی، از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا ۲۲ مهرماه، همه روزه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ٢١:٣٠ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برای بازدید عموم مردم دایر است.
انتهای پیام/ب


برگزاری 11 برنامه مخصوص کودکان در نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.