فرماندار اسدآباد:

45 درصد جمعیت شهرستان اسدآباد روستانشین هستند

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ۴۵ درصد جمعیت شهرستان اسدآباد روستانشین هستند.

45 درصد جمعیت شهرستان اسدآباد روستانشین هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین افشاری فرماندار اسدآباد درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان ، اظهار داشت:از جمعیت ۱۰۱ هزار نفر جمعیت شهرستان اسدآباد ۴۵ درصد این روستانشین و ۵۵ درصد شهرنشین هستند.

وی ادامه داد: اقتصاد جمعیت شهرنشین نیز نیز مبتنی بر کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل و صنایع دستی است که براساس اولویت، تامین می شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۲۰۱ میلیارد تومان  طرح در هفته دولت افتتاح شده بیان کرد: از این میزان ۱۷۱ میلیارد تومان در بخش های اقتصادی و صنعتی هزینه شده است.

افشاری افزود: سقف اعتبار شهرستان اسدآباد برای ایجاد مشاغل خانگی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: تقاضا داریم این سقف به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

فرمانداراسدآباد با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان خاطر نشان کرد: طرح های مشارکتی مانند تعاونی فرش روستاها در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

مسئول صندوق کارآفرینی امید استان همدان نیز گفت: طی دو سال گذشته ۶۵۰ صندوق در کشور راه اندازی شده که از این تعداد ۳۰ صندوق سهم استان همدان است.

مهدی افروخته با بیان اینکه ۵ هزار روستا با اعتباری بالغ بر ۱0 هزار میلیارد اعتبار برای توسعه و ایجاد صندوق های کارآفرینی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: از این تعداد ۱۱۸ روستا سهم استان همدان است.

انتهای پیام/ ص.ف

روستا نشینان 45 درصد جمعیت اسداباد را تشکیل می دهند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.