شرکت 3050 کردستانی در آزمون‌ مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمانی اداره کل و راه شهرسازی کردستان از برگزاری آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خالد اصلانی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمانی اداره کل و راه شهرسازی کردستان، با اشاره به برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی همزمان با سراسر کشور در کردستان گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو حوزه امتحانی در شهر سنندج برگزار می‌شود.

 وی زمان دقیق برگزاری این آزمون را 20 و 21 مهرماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر عنوان کرد و افزود: تعداد کل دواطلبان شرکت کننده دراین آزمون 3 هزار و 50 نفر است.

 به گفته رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمانی اداره کل و راه شهرسازی کردستان، 534 نفر از شرکت کنندگان در این آزمون را خانم‌ها و 2 هزار و 516 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

 وی بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار خواهد شد.

 اصلانی تصریح کرد: تا کنون 3 هزار و 500 نفر در استان کردستان موفق به کسب پروانه اشتغال از وزارت در قالب برگزاری این آزمون‌ها شده و حدود 50 درصد از اعضای نظام مهندسی استان دارای پروانه هستند.

انتهای پیام/د م

50 درصد از اعضای نظام مهندسی کردستان دارای پروانه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.