پورعلی فرد: نگاهی جدی به موضوع مبارزه با مواد نیروزای غیرمجاز داریم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: نگاه ویژه ای به بحث مبارزه با مواد نیروزای غیرمجاز داریم و با متخلفان برخورد می کنیم.

پورعلی فرد: نگاه جدی به بحث مبارزه با مواد نیروزای غیرمجاز داریمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر پورعلی فرد درباره برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: این مجمع برای بررسی عملکرد فدراسیون در سال ۹۵ و تصویب بودجه سال ۹۶ با حضور اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد. حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک و معاون وزیر ورزش هم منجر به دلگرمی اعضای مجمع و به خصوص هیئت های استانی شد.

او ادامه داد: وزارت ورزش در امر اعتماد به باشگاهداران و مربیان مباحثی را مطرح کرد. همچنین درخواست هایی هم ارائه شد که قرار است آن ها را بررسی و برآورده کنیم.

پورعلی فرد درباره مبارزه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مواد نیروزای غیر مجاز و همچنین پلمپ شدن حدود ۲۸۰ باشگاه به دلیل استفاده از این مواد تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در تمام استان ها روی این بحث نگاه نظارتی ویژه ای دارد. به هیئت های استانی اعلام کرده ایم نگاه ویژه ای به مسائل مبارزه با مواد نیروزای غیرمجاز داشته باشند. یکی از مهم ترین وظایف ما امانتداری از ورزشکارانی است که اولیا به ما می سپارند. نخستین هدف ما آگاهی مربیان و صاحبان باشگاه ها از این امر است. همچنین در راه پلمپ کردن باشگاه های متخلف تلاش می کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم در کمیته انضباطی فدراسیون با مربیان خاطی برخورد کنیم. جوانان زیادی در این رشته فعالیت می کنند و ما باید با نگاه نظارتی پاسخگوی وزارت ورزش و همچنین اولیای مردم باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات پورعلی فرد درباره مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار