امام جمعه ایلام:

اربعین ، شاهکار بزرگ نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در دیدار جمعی از فرماندهان و مسؤولان انتظامی و مرزبانی استان ایلام گفت: اربعین ، شاهکار بزرگ نیروی انتظامی است.

اربعین ، شاهکار بزرگ نیروی انتظامی است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی با اشاره به اینکه امنیت مثال زدنی کشور باعث عصبانی شدن نظام سلطه شده است گفت: امنیت زیربنای همه مسائل کلان کشور است به طوری که اگر امنیت نباشد سیاست ، اقتصاد و فرهنگ معنایی ندارد .

وی افزود: امنیت ضامن بقاء حکومت و استحکام نظام و استمرار دهنده انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام گفت: با وجود دشمنی‌های استکبار امروز ایران اسلامی در ابعاد مختلف در اوج امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از همه توطئه ها برای نا امن کردن کشور استفاده می‌کند اضافه کرد: نظام سلطه از امنیت مثال زدنی کشور عصبانی است.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه عامل اساسی در برقراری امنیت نیروی انتظامی است گفت: مدال افتخاری که فرمانده کل قوا به نیروی انتظامی داده است برای یک یک کارکنان این نیرو مایه افتخار است.

وی اعتماد متقابل بین مردم و پلیس را از ویژگی های بارز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز مردمی ترین نهاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ادامه به مأموریت اربعین اشاره کرد و افزود: گفت: اربعین حسینی (ع) شاهکار واقعی نیروی انتظامی است به طوری که در 3 سال اخیر با تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانی کوچکترین مسئله امنیتی در استان ایلام وجود نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: استان ایلام با وجود 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و تردد میلیون ها زائر از مرز مهران از امن ترین استان های کشور است.

انتهای پیام/اس

دیدار نماینده ولی فقیه در استان ایلام با فرماندهان نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.