معاون بازرسی صنعت و معدن فارس خبر داد؛

برگزاری جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان فارس

جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدابراهیم صداقت معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تمدید زمان شرکت در «هفتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس» خبر داد و گفت: این جشنواره اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام در «هفتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس» از ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۶ آغاز و تا ۲۰ مهرماه جاری ادامه داشت که به دلیل درخواست واحد‌های تولیدی و خدماتی، مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا ۱۰ آبان ماه امسال تمدید شد.

صداقت ادامه داد: واحد‌ها می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.jhmfars.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و خود را در معرض ارزیابی مصرف‌کنندگان قرار دهند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان، ارائه دهندگان خدمات، بانک‌ها و بیمارستان‌ها می‌توانند در این جشنواره حضور یافته و اجازه دهند مشتریانشان، نظرشان را درباره آن‌ها مطرح کنند، زیرا بین ۲۰ تا ۲۵ درصد امتیاز ارزیابی به نظرسنجی‌های میدانی از مردم اختصاص دارد و واحد‌هایی که ۷۵ درصد رضایت مردم را کسب نکنند از گردونه رقابت جشنواره حذف می‌شوند.

صداقت اظهار داشت: کیفیت کالا و خدمات ارائه شده، رعایت قیمت‌ها، گستره توزیع، داشتن نشان تجاری مستقل و برند، پروانه بهره‌برداری، داشتن مجوز‌های بهداشتی، دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد، نداشتن حداقل یک سال محکومیت در تعزیرات حکومتی از جمله شرایط شرکت در این جشنواره است.

وی گفت: حداقل گستره توزیع کالا‌ها و خدمات واحد‌های شرکت‌کننده در این جشنواره باید استانی باشد و همچنین شرکت‌کنندگان باید معادل ۵۰ درصد ظرفیت اسمی تولید داشته باشند.

وی گفت: افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه تولید، فعال بودن در بخش صادرات، داشتن بخش تحقیق و توسعه، افزایش توسعه کمی و کیفی، نوآوری در کالا و خدمات، اطلاع رسانی و تبلیغ و ارتقا کالا و خدمات از جمله مولفه‌های مهم در دریافت تندیس است.

صداقت گفت: واحد‌هایی می‌توانند به مرحله تندیس راه یابند که ۹۰ درصد اظهار رضایت‌مندی مردم را دریافت کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: هدف از برگزاری جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان، ایجاد رقابت سالم در مجموعه‌های تولیدی و خدماتی با هدف کیفیت بخشی به تولیدات و خدمات آن‌ها و ایجاد رونق کسب و کار در صنعت و اعتلای اقتصادی استان است.

وی با تاکید بر اینکه فرم‌های ارزیابی واحد‌های تولیدی و خدماتی با یکدیگر کاملا متفاوت است، ادامه داد: در این جشنواره رقابت مطرح نیست بلکه در آن واحد‌های منتخب بر اساس ارزیابی‌هایی که توسط ارزیابان صورت می‌گیرد انتخاب می‌شوند که آیتم‌های ارزیابی از قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استخراج شده و ارزیابی‌ها تخصصی است.

صداقت تصریج کرد: هفتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان فارس هم‌چون سال‌های گذشته در اسفندماه سال جاری در شیراز در آئینی باشکوه با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار