تدوین استاندارد آب‌های گرم معدنی در اردبیل برای اولین بار در کشور

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: برای نخستین بار در سطح کشور تدوین استاندارد آب‌های گرم معدنی در استان اردبیل صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: برای نخستین بار در سطح کشور تدوین استاندارد آب‌های گرم معدنی در استان اردبیل صورت گرفت و برای 18 آزمایشگاه همکار نیز تائید صلاحیت ارائه شده که در کنار آزمایشگاه‌های مرجع اداره کل استاندارد فعالیت‌ می‌کنند.

وی افزود: در استان اردبیل 288 واحد تولیدی با  640 فراورده زیرپوشش اداره کل استاندارد استان اردبیل قرار دارند که بیشترین آن مربوط به مصالح ساختمانی با 47 درصد است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: صدور پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد برای امسال 37 مورد به استان اردبیل ابلاغ شده که تا به امروز 22 مورد پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد در استان اردبیل صادر شده است.

علایی گفت: 560 مورد بازدید نیز برای امسال در دستور کار داریم که تا به امروز 370 مورد با تحقق 66 درصدی صورت گرفته و در بازدید از تجهیزات شهربازی و استانداردسازی آن‌ها تعامل خوبی با شهرداری داریم.

وی تصریح کرد: 41 شهربازی در سطح استان اردبیل وجود دارد که در حال حاضر 27 مورد فعال بوده و 156 تجهیزات شهربازی در این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد که باید بتوانیم ایرادهای وارد در شهربازی‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود:  یک هزار و 219 آزومن در حوزه ناظرهای سوخت انجام شده و 15 مورد استاندارد نیز تا  به امروز در استان اردبیل تدوین شده است.

 

انتهای پیام/ح

صدور 22 پروانه استاندارد در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.