بهره برداری کارگزاری بیمه روستایی در سیمرغ

کارگزاری بیمه روستایی و عشایری در بخش مرکزی شهرستان سیمرغ راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در حاشیه آئین افتتاح کارگزاری بیمه روستایی و عشایری در بخش مرکزی شهرستان سیمرغ گفت: این صندوق از سال ۱۳۸۳ برای حمایت از بیمه‌های اجتماعی و گسترش بیمه‌های اجتماعی هم‌تراز با سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت یکی از سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را آغاز کرد.


وی افزود: ماموریت‌های این صندوق در دولت تدبیر شتاب بیشتری گرفته و طرح‌هایی اعم از طرح بازنشستگی پیش از موعد و طرح تطبیق به صورت ۱۰۰ درصدی در مازندران به اجرا در آمده است که در راستای اجرای طرح تطبیق، کارگزارانی که منفعل بودند حذف شدند.


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: در راستای گسترش و تعمیم بیمه‌های اجتماعی در صدد احداث کارگزاری‌های جدید در شهرستان‌ها بر آمدیدم که امروز در سیمرغ اولین کارگزاری رسمی آغاز بکار کرد.


این مسئول همچنین از بخشداران استان خواست تا طبق دستور استاندار، شعبه دوم کارگزاری‌های بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایری را در بخشداری‌ها مستقر کنند تا روستائیان راحت‌تر به آن دسترسی داشته باشند.


انتهای پیام/ع


راه اندازی کارگزاری بیمه روستایی و عشایری در سیمرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار