پلیس راه مازندران :

ادامه محدودیت ترافیکی سومین جمعه پاییزی در جاده‌های مازندران

محدودیت ترافیکی بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در سومین جمعه پاییز در جاده‌های مازندران اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،   سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ مهرماه از این محور ممنوع شد.

وی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه در محور سوادکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر روز جمعه ۲۱ مهرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۱ مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.انتهای پیام/آ ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار