تجلیل از فعالان آموزش همگانی نیروی انتظامی کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مردم بزرگترین پشتوانه نظام در عرصه های مختلف هستند که برای حفظ این نعمت الهی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سردار رضا بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: هر چه قدر در زمینه آموزش های همگانی تلاش کنیم باز هم کم است تا اینکه قشر آسیب پذیر با مشکل مواجه نشود.
سردار بنی اسدی فر اظهار کرد: فراهم کردن مشارکت های مردمی برابر است با زمینه پیشرفت در تمام عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و...... تا شاهد جامعه ای پیشرو و موفق باشیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : همه عوامل ذیرربط باید آسیب های اجتماعی را شناسایی و در جهت پیشگیری از آنها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی به نقش موثر و تعیین کننده آموزش و پرورش در هدایت، فرهنگسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان قشر آسیب پذیر جامعه در مواجهه با آسیب های اجتماعی هستند گفت: متولیان امر بایستی هرکدام حرکت جهادی و بسیجی را رقم بزنند و زمینه حفظ امنیت عمومی را در جامعه رقم بزنند.

در این مراسم سرهنگ پریور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز با اشاره به اقدامات آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : در این راستا3 هزارو ۸۰۰ کلاس و ۴۲۵ کارگاه آموزشی تاکنون برگزار شده است.
وی افزود: کارشناسان در زمینه های فضای مجازی، تربیت جنسی، مهارت های زندگی، پیشگیری از سرقت ها، ارتباط بین والدین و فرزندان، شبکه های اجتماعی و روابط دختر و پسر آموزش های مختلف را داده اند.
وی تصریح کرد: ۷۰نفر در سطح استان، ۳۰کارشناس ممتاز و ۴۰ مربی درجه یک از مربیان آموزشی بوده اند.
سرهنگ پریور آموزش و پرورش ، اداره کل تبلیغات اسلامی ، سازمان فنی و حرفه ای، اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان از جمله سازمان های همکار در این بخش بوده اند.
وی از تولیدات آموزشی در زمینه های مختلف هم خبر داد‌.
در پایان این مراسم نیز توسط سردار بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان از فعالین آموزش همگانی تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

از فعالان آموزش همگانی نیروی انتظامی کرمان تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار