وجود 170بیمار سرطانی در جیرفت و عنبرآباد

طبق گزارش آمار دفتر نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تعداد ۱۷۰ بیمار سرطانی در این دوشهرستان وجود دارد ،که توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته ناجا ،در مراسم تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی جیرفت که به میزبانی اداره زندان این شهرستان برگزار شد ، از تمامی نیروهای انتظامی تشکر و قدردانی کرد و افزود: امروزه در کنار همه غوغاهایی که برای تصاحب قدرت وجود دارد. عده ای هم هستند که جانشان را کف دست گذاشته و با دل و جان برای جمهوری‌اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

وی گفت: با ارزش ترین چیزی که خداوند به انسان داده جان اوست و بعضی ها از جان خود می گذرند ،برای ایجاد امنیت مردم و عمران و آبادانی کشور کار می کنند.

کمالی پور امنیت کشور ایران را مثال زدنی عنوان کرد و گفت:مردم کشور عراق از امنیت بی نظیر ایران و ایرانیان به خود غبطه می خورند و از احساس آرامش و امنیت مردم ایران خوشحالند.

وی با بیان این موضوع افزود: وقتی توجه و نگاه دیگر کشورها به امنیت کشور ما این چنین است ،حیف است که قدردان این نعمت الهی نباشیم ،امنیت نعمت الهی است که به سادگی بدست نمی آید ،این امنیت حاصل خون شهدا نیروی انتظامی و شهدای انقلاب و تلاش های بی وقفه تمامی کارکنان نیروی انتظامی می باشد.

کمالی پور با بیان این که دورکن اساسی کشورها امنیت و سلامت می باشد گفت:رکن اصلی مسائل کشور ما امنیت است ،امیدواریم که تمامی کارکنان در عرصه های مختلف قدر دان باشند.

نماینده مجلس درادامه درادامه افزود:فکر کمک و مساعدت به نیروی انتظامی باید در بین مسئولین نهادینه شود.

وی بیان کرد: طبق گزارش آمار دفتر نماینده مجلس در جیرفت و عنبرآباد  تعداد ۱۷۰ بیمار سرطانی در این دوشهرستان وجود دارد. که توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند.
وی در پایان از تمام سرمایه گذاران خواست جهت ساماندهی امور خیریه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد قدم بردارند تا گوشه ای از مشکلات مردم مرتفع شود.

و همچنین در پایان غلامرضا روشان رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت از تمامی کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد .
انتهای پیام/ی

وجود 170بیمار سرطانی فاقد توان مالی در جیرفت و عنبرآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار