گازرسانی به دهستان اشکورعلیا رامسر

فرماندار رامسر از تکمیل نقشه برداری برای روستا‌های دهستان اشکورعلیا دورترین نقطه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدآزاد در حاشیه نشست با شورا‌های اسلامی دهستان اشکورعلیا و بازدید از طرح‌ها گفت: با پایان کار نقشه برداری، شرکت گاز استان نسبت به شروع عملیات گازرسانی با انتخاب پیمانکار اقدام می‌کند.


وی افزود: برای تقویت ضعف ولتاژبرق و ایمنی راه‌ها با توجه به درپیش بودن فصل سرما یخبندان مقررشدن ادارات برق شهرستان رامسروبخش رحیم آبادگیلان و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در زمینه افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و نصب علائم اقدام لازم را انجام دهد.


براساس این گزارش فرماندار با همراهی بخشدار مرکزی و ۱۰ دستگاه اجرایی ذیربط بازدیدی از این دهستان انجام و در نشستی ۴ ساعته در مسجد روستای یازن مهمترین خواسته‌ها و مشکلات مطرح و روسای دستگاه‌های اجرایی ذیربط پاسخ دادند.


این مسئولان از مرکز بهداشتی درمانی روستای تمل مرکز دهستان، مدرسه سردار جنگل نارنه، مدرسه در دست احداث روستای سپارده توسط بانک ملی و از طرح آسفالت مسیر یازن به سپارده در این دهستان بازدید کردند.


دهستان اشکورعلیا درفاصله ۱۳۰ کیلومتری از شهر رامسر واقع و مسیر اصلی ارتباطی از استان گیلان شهر رحیم آباد دارای ۱۱ روستا وشغل اصلی مردم کشاورزی و دامپروری است.


انتهای پیام/ع


تکمیل نقشه برداری گازرسانی به دهستان اشکورعلیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.